Internetový marketingový mix v malé společnosti – Tereza Machová
Tereza Machová
Bakalářská práce
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Internet marketing mix in small enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v prostředí internetu. Obsah práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti internetového marketingu. Opomenuty tedy nejsou ani jeho významné nástroje, které patří k jeho stěžejní činnosti. Následuje seznámení se s jednotlivými prvky marketingového mixu, které mají v rámci internetu …víceAbstract:
This bachelor work deals with the analysis of the marketing mix in the internet environment. The content of the work consists of two parts: theoretical and practical. In the theoretical part of the work the basic concepts in the internet marketing field are defined. So, neither its significant tools which belong to its crucial activity are omitted. Then the individual elements of the marketing mix …víceKlíčová slova
internet marketingový mix internetový marketing SEO PPC marketing sociální sítě reklama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Název
Vložil
Vloženo
Práva