Strategické řízení vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu – Tomáš Hrůza
Tomáš Hrůza
Bachelor's thesis
Strategické řízení vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Strategic Management of the Selected Company in Tourism
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá analýzou strategického řízení vybraného podniku v cestovním ruchu a navrhuje doporučení pro jeho další budoucí rozvoj. Cílem práce je vytvořit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí za použití nejvhodnějších metod jako je PESTE, Porterův model pěti sil, SWOT a další. Dále tato práce hodnotí procesy Revenue managementu v podniku. Na základě provedených analýz jsou …viacAbstract:
Presented bachelor’s thesis analyses strategic management of a selected tourism company and suggests approaches to help its future development. This work aims to perform the outside and inside environment analysis by using best-suited meth-ods, such as PESTE, Porter’s five force model, SWOT and others. Furthermore, this work evaluates Revenue management observed in a company. Based on previous analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Duda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova