Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o. – Alice Veverková
Alice Veverková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Analysis of marketing communication of the company Direct Alpine s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy Direct Alpine se zákazníky s důrazem na online prostředí marketingu. Cílem části teoretické byla rešerše teoretických poznatků v oblasti marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo analyzování současné situace v marketingové komunikaci ve společnosti Direct Alpine a zároveň interpretace a zhodnocení výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis in an analysis of marketing communication of the Direct Alpine with a focus on the online marketing environment. The aim of the theoretical part was the research of the theoretical knowledge marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the currently situation in marketing communication at Direct Alpine and to interpret and evaluate the results of the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veverková, Alice. Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva