Bc. Jana Marešová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace s neslyšícími

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu stávajícího komunikačního mixu Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích a jeho vhodnosti pro cílovou skupinu neslyšících a vytvoření návrhu marketingové komunikace, jejích zásad a vhodných komunikačních kanálů ve vybraném subjektu. Úkolem teoreticko – metodologické části je definovat problematiku z obecného hlediska. Aplikační část si …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current communication mix of The Institute of Technology and Business in Czech Budweis and its suitability for the target group of the deaf and to create a proposal of marketing communication, its principles and suitable communication channels for the deaf in the chosen subject. The task of the theoretical part is to define the issue in general terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martíšek František

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích