Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky – Lenka Bělková
Lenka Bělková
Bachelor's thesis
Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky
Chatbots, marketing tool for communication with customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji, konkrétně chatboty. Chatbot je program určený k automatizované komunikaci mezi lidmi a dnes patří mezi trendy internetového marketingu. Čtenář se tu seznámí s pojmem marketing, internetovým marketingem a charakteristikou chatbotů. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit hypotézy: „Četnost užívání internetu ovlivňuje možnost setkat se s chatboty.“ a „Lidé …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing tools, specifically chatbots. Chatbot is a program designed for automated communication between people and today is one of the trends of internet marketing. The reader will learn the terms marketing, internet marketing and chatbots. The aim of the thesis is to confirm or refute the hypotheses: "The frequency of internet use affects the ability to meet chatbots …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78754
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová