Roman Švéda

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)

Customer Experience research in chosen company (Česká spořitelna a.s.)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jaká kritéria jsou důležitá pro segment klientů České spořitelny, vymezený primárně věkem a životní etapou (segment mladých klientů s věkovým omezením 18 - 29,99 let). Dále navrhnout kroky, které by mohla Česká spořitelna podniknout ke zvýšení zákaznické spokojenosti této skupiny svých klientů. Zákaznická zkušenost byla zjišťována pomocí hloubkových rozhovorů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to find out what criteria are important for the segment of Česká spořitelna's clients, defined primarily by age and stage of life, and to propose steps that Česká spořitelna could take to increase customer satisfaction of this group of clients. This was the young client segment (18–29.99 years). The customer experience was collected through in-depth interviews, specifically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Markéta Staníčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86050