Monika HRONKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza logopedické péče v mateřských školách

The Level of Logopedics Care in Nursery Schools
Abstract:
Teoretická část práce seznamuje s pojmem logopedie, oborem speciální pedagogiky zabývajícím se celkovou logopedickou intervencí a její historií. Dále objasňuje pojem komunikace a řeč, především se zaměřuje na vývoj řeči a řečových rovin dítěte a řečovou výchovu v mateřských školách. Stěžejní kapitola práce se zabývá logopedickou intervencí jako takovou, pojmem logoped a náplní jeho práce, způsobem …more
Abstract:
The theoretical part of work introduces the conception of speech therapy, the field of special pedagogy which deals with complete logopaedic intervention and its history. Next it clarifies conception of communication and speech, mainly it focuses on speech development and child speech level and speech education at nursery schools. The fundamental chapter focuses on the logopaedic intervention itself …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Stanislava Hachová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRONKOVÁ, Monika. Analýza logopedické péče v mateřských školách. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta