Kateřina Dvořáková
Bakalářská práce
Deník trenéra
Coach's diary
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - praktické a teoretické. Cílem teoretické části je popsat čtenářovi téma grafického designu, přesněji definice pojmu a jeho stručná historie. Druhá kapitola se věnuje vizuální identitě a věcí s tím spojené. Konkrétně tedy brandingu, grafickému manuálu, značce, barvám, jejich používání a rozdělení, typografii. Dalé také mluví o komunikaci a reklamě, kterou okrajově …víceAbstract:
The bachelor thesis consists of two parts - practical and theoretical. The aim of the theoretical part is to describe to the reader the topic of graphic design, more precisely the definition of the term and its brief history. The second chapter deals with visual identity and things related to it. Specifically, branding, graphic manual, brand, colors, their use and division, typography. Dalé also talks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: MgA. Jakub Horský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
20. 6. 2023
Kohout, J.
20. 6. 2023