Marketingová komunikace firmy RWO Team – Bc. Jakub Cymorek
Bc. Jakub Cymorek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy RWO Team
Marketing communication of RWO Team
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vylepšení marketingové komunikace společnosti RWO Team, s.r.o. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány klíčové prvky marketingové komunikace, jež jsou využity v následujících kapitolách. Dále se v BP nachází kapitola s informacemi o společnosti RWO Team, s.r.o., tato kapitola je důležitá především pro pochopení …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze, evaluate and propose improvements to the marketing communication of the company RWO Team, s.r.o. The bachelor thesis consists of a theoretical part, in which the key elements of marketing communication are described, which are used in the following chapters. Furthermore, there is a chapter in BP with information about the company RWO Team, s.r.o., this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/assp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
- Oponent: Ing. Dominik Wijacki, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev