Luboš Ducháček

Diplomová práce

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie pro českou oděvní značku CleanWear. Cílem práce je provést situační analýzu, tržní průzkum a analýzu nákupních preferencí a chování stávajících zákazníků, které povedou k návrhu nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickým východiskům, kde je představena související teorie marketingové …více
Abstract:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the Czech clothing brand CleanWear. The aim of the thesis is to conduct a situational analysis, market research and analysis of purchasing preferences and behaviour of existing customers, which will lead to the design of a new marketing mix. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical background, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Novotný, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kci8of kci8of/2
2. 12. 2023
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.