Luboš Ducháček
Diplomová práce
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie pro českou oděvní značku CleanWear. Cílem práce je provést situační analýzu, tržní průzkum a analýzu nákupních preferencí a chování stávajících zákazníků, které povedou k návrhu nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickým východiskům, kde je představena související teorie marketingové …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the Czech clothing brand CleanWear. The aim of the thesis is to conduct a situational analysis, market research and analysis of purchasing preferences and behaviour of existing customers, which will lead to the design of a new marketing mix. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical background, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva