Luboš Ducháček
Master's thesis
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie pro českou oděvní značku CleanWear. Cílem práce je provést situační analýzu, tržní průzkum a analýzu nákupních preferencí a chování stávajících zákazníků, které povedou k návrhu nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickým východiskům, kde je představena související teorie marketingové …moreAbstract:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the Czech clothing brand CleanWear. The aim of the thesis is to conduct a situational analysis, market research and analysis of purchasing preferences and behaviour of existing customers, which will lead to the design of a new marketing mix. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical background, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights