Obsahová strategie pro noční klub – Denisa Tomečková
Denisa Tomečková
Bakalářská práce
Obsahová strategie pro noční klub
Content strategy for the nightclub
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá obsahovým marketingem a strategií pro noční klub Vibe. Mimo jiné bude vysvětlovat i několik marketingových pojmů a teorií, které budou následně využity v analytické a návrhové části. Výstupem práce je obsahový plán, který má za úkol zvýšit návštěvnost nočního klubu a především získat stálé zákazníky.Abstract:
The bachelor thesis deals with the content strategy for the nightclub Vibe. Besides, it will be also explaining several basic marketing concepts and theories, which will be applicated in the analytical and practical part. The output of the work is the content plan, which should increase attendance and gain regular customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev