Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu – Hana ROUČKOVÁ
Hana ROUČKOVÁ
Bachelor's thesis
Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu
Small bank as a great competitor in the Czech banking market
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu" pojednává o vstupu a počátečním působení nízkonákladových bank na českém bankovním trhu, jež se tak snaží narušit oligopolní chování velkých bank. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vývoj českého bankovního sektoru, od období devadesátých let po rozpadu Československa …moreAbstract:
This bachelor thesis called "The small bank as a great competitor on the Czech banking market" deals with the entrance and the initial operation of low-cost banks to the Czech banking market, which are attempting to disturb the oligopolistic behaviour of large banks. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the development of the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Faltejsková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUČKOVÁ, Hana. \textit{Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/kdwhvn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROUČKOVÁ, Hana. Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková