Projekt gastronomického dne na Valašsku – Bc. Barbora Jedličková
Bc. Barbora Jedličková
Diplomová práce
Projekt gastronomického dne na Valašsku
Project of Gastronomic Day in Wallachia
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu gastronomického dne na Valašsku, za účelem propagace regionální gastronomie. Teoretická část je věnována literární rešerši zaměřené na strategický a regionální marketing, dále marketingový management destinace, taktický a administrativní marketing destinace a marketing v gastronomii. V rámci zhodnocení situace se druhá část zabývá analytickými šetřeními …víceAbstract:
The master's thesis aims to design the Project of Gastronomic Day in Wallachia with the main purpose to promote the regional gastronomy. The theoretical part deals with the literature search focused on the strategic and regional marketing, destination marketing and management, tactical and administrative marketing of destination and gastronomy marketing. Within the assessment of the situation the sec …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jedličková, Barbora. Projekt gastronomického dne na Valašsku. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Rukopisný kancionál sign. L3304 z Muzea Regionu Valašska: repertoárová analýza
Veronika Hromková -
Analýza cestovního ruchu v mikroregionu Valašsko - Horní Vsacko
Gabriela Orlová -
Analýza nabídky cestovního ruchu v regionu Valašsko
Zuzana Urbanová