Nové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu – Kateřina DUBSKÁ
Kateřina DUBSKÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
New trends in marketing promotion in tourism
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, marketingové komunikace, marketingu na internetu a marketingu na sociálních sítích. Praktická část se věnuje analýze podniků a dotazníkovému šetření zaměřeného na používání sociálních sítí během účasti na cestovním ruchu. Analýza podniků je doplněna …moreAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on the new trends in marketing promotion in tourism. The theoretical part is focused on issue of tourism, marketing promotion, new trends in marketing promotion, internet marketing and social media marketing. The practical part is devoted to business analysis and questionnaire survey focused on use of social networks during participation in tourism. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUBSKÁ, Kateřina. Nové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev