Kateřina DUBSKÁ

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu

New trends in marketing promotion in tourism
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, marketingové komunikace, marketingu na internetu a marketingu na sociálních sítích. Praktická část se věnuje analýze podniků a dotazníkovému šetření zaměřeného na používání sociálních sítí během účasti na cestovním ruchu. Analýza podniků je doplněna …more
Abstract:
The presented bachelor thesis is focused on the new trends in marketing promotion in tourism. The theoretical part is focused on issue of tourism, marketing promotion, new trends in marketing promotion, internet marketing and social media marketing. The practical part is devoted to business analysis and questionnaire survey focused on use of social networks during participation in tourism. The analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DUBSKÁ, Kateřina. Nové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/