Bc. Veronika Čichovská
Bachelor's thesis
Analýza konkurence
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu konkurence podniku Zapa beton, a.s., Lom Votice. Cílem je identifikovat významné konkurenty. Zanalyzovat všechny vybrané konkurenty, porovnat jejich ceny, služby a vybrané faktory. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a část aplikační. V teoreticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé definice týkající se konkurence a stanovená metodika zpracování …viacAbstract:
The thesis is focused on the analysis of Zapa Concrete, Inc., Lom Votice company´s competition. The goal of the thesis is to identify important competitors. To analyze all selected competitors, compare their rates, services and selected factors. The thesis is divided into a theoretical-methodological and an application part. The theoretical part describes the various definitions relating to competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mgj67/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: Ing. Vojtěch Stehel, MBA
- Oponent: Ing. Linda Komendová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova