Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o. – Bc. Lenka ĎURECHOVÁ
Bc. Lenka ĎURECHOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
The project of implementation of CRM components in OLD HEROLD Ltd.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá zavádzaním prvkov CRM v spoločnosti Old Herod, s.r.o. Po spracovaní teoretického prehľadu problematiky CRM a predstavení spoločnosti Old Herold nasleduje identifikácia súčasného stavu CRM v tejto firme. Projektová časť obsahuje segmentáciu zákazníkov firmy podľa zvolených kritérií a etapy implementácie systému CRM pre zefektívnenie jednotlivých procesov obchodných zástupcov …víceAbstract:
The master thesis discusses introduction of Customer Relationship Management (CRM) of Old Herold, Company. After work-out of theoretical point of view of the CRM and introduction of the Company Old Herold Ltd., an identification of actual conditions of the CRM of the Company follows. The project part of the master thesis contains segmentation of the Company customers in accordance with selected criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ĎURECHOVÁ, Lenka. Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Jana KONČÍROVÁ -
Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s. r. o.
Beáta BAJZOVÁ -
Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM
Hana Šnajdarová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný