Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy – Bc. Mariia Trotsko
Bc. Mariia Trotsko
Master's thesis
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Marketing communication in tourism with a focus on the Prague region
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingové komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na hlavní město Praha. Hlavním cílem práce je prozkoumat současný stav jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a pak připravit konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové komunikace města. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejích nástrojů. Rovněž vymezuje …moreAbstract:
This thesis examines the characteristics of marketing communication in tourism with a focus on the capital city of Prague. The main focus of the thesis is to examine the current state of each communication mix tool and then to prepare recommendations for improving the marketing communication of the city. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing communication, and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Reader: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TROTSKO, Mariia. \textit{Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/kiggi6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights