Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy – Bc. Mariia Trotsko
Bc. Mariia Trotsko
Master's thesis
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Marketing communication in tourism with a focus on the Prague region
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingové komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na hlavní město Praha. Hlavním cílem práce je prozkoumat současný stav jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a pak připravit konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové komunikace města. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejích nástrojů. Rovněž vymezuje …viacAbstract:
This thesis examines the characteristics of marketing communication in tourism with a focus on the capital city of Prague. The main focus of the thesis is to examine the current state of each communication mix tool and then to prepare recommendations for improving the marketing communication of the city. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing communication, and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROTSKO, Mariia. \textit{Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/kiggi6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva