Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování – Bc. Karolína Šašková
Bc. Karolína Šašková
Master's thesis
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Consumer State of Mind and Buying Behaviour
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda může mít mírně depresivní až depresivní nálada vliv na nákupní chování spotřebitele. Teoretická část práce se zaměřuje na základní terminologii, její charakteristiku a vymezení důležitých pojmů. V další kapitole je práce zaměřena na stres, na způsob jeho vzniku, jeho druhy a způsoby, jakými lze míru stresu redukovat. Podobným způsobem se dále věnuji depresi …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis was to find out if depressing mood can have influence on consumer buying behavior. The theoretical part of the thesis is focused on basic terminology, its characteristics and the definition of important concepts. In the next chapter is the work focused on the stress, the way of its origin, its types and ways in which can be reduced. In a similar way I devote next part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ln4ot/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková