Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování – Bc. Karolína Šašková
Bc. Karolína Šašková
Diplomová práce
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Consumer State of Mind and Buying Behaviour
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda může mít mírně depresivní až depresivní nálada vliv na nákupní chování spotřebitele. Teoretická část práce se zaměřuje na základní terminologii, její charakteristiku a vymezení důležitých pojmů. V další kapitole je práce zaměřena na stres, na způsob jeho vzniku, jeho druhy a způsoby, jakými lze míru stresu redukovat. Podobným způsobem se dále věnuji depresi …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis was to find out if depressing mood can have influence on consumer buying behavior. The theoretical part of the thesis is focused on basic terminology, its characteristics and the definition of important concepts. In the next chapter is the work focused on the stress, the way of its origin, its types and ways in which can be reduced. In a similar way I devote next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ln4ot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková