Mezipředmětové vztahy v literatuře – Denisa RAJMONOVÁ
Denisa RAJMONOVÁ
Diplomová práce
Mezipředmětové vztahy v literatuře
Cross-curricular links in Literature
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mezipředmětovými vztahy v literární výchově. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tématem práce, pojetí mezipředmětových vztahů v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, vztahy literární výchovy a jiných uměnovýchovných předmětů a jejich společné znaky, vliv principu zážitkovosti a tvořivosti ve výuce literární výchovy. Další kapitoly …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with cross-curicular links in literature education. In the theoretical section are the basic terms concerting the diploma thesis theme defined. Cross-curicular relationships in General education program for elementary education, literatury education and other art-educational courses and their common characterictics, an experience effectand a creativity effect influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAJMONOVÁ, Denisa. Mezipředmětové vztahy v literatuře. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva