Barbora Hájková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám marketingovými prostředky, které jsou zaměřeny na děti a mládež. Konkrétně jsem se zaměřila na reklamu na sociálních sítích. V teoretické části charakterizuji marketingovou komunikaci, sociální marketing a také jsem se zaměřila na popis vývoje dítěte. V praktické části se věnuji stanovení hypotéz, které chci následně potvrdit dotazníkovému šetření. Dotazníkové šetření …více
Abstract:
In my bachelor's thesis I deal with marketing tools that are aimed at children and youth. Specifically, I focused on advertising on social networks. In the theoretical part I characterize marketing communication, social marketing and I also focused on the description of the child's development. In the practical part I deal with the determination of hypotheses, which I want to confirm in a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní