Barbora Hájková

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám marketingovými prostředky, které jsou zaměřeny na děti a mládež. Konkrétně jsem se zaměřila na reklamu na sociálních sítích. V teoretické části charakterizuji marketingovou komunikaci, sociální marketing a také jsem se zaměřila na popis vývoje dítěte. V praktické části se věnuji stanovení hypotéz, které chci následně potvrdit dotazníkovému šetření. Dotazníkové šetření …more
Abstract:
In my bachelor's thesis I deal with marketing tools that are aimed at children and youth. Specifically, I focused on advertising on social networks. In the theoretical part I characterize marketing communication, social marketing and I also focused on the description of the child's development. In the practical part I deal with the determination of hypotheses, which I want to confirm in a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní