Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Barbora Hájková
Barbora Hájková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám marketingovými prostředky, které jsou zaměřeny na děti a mládež. Konkrétně jsem se zaměřila na reklamu na sociálních sítích. V teoretické části charakterizuji marketingovou komunikaci, sociální marketing a také jsem se zaměřila na popis vývoje dítěte. V praktické části se věnuji stanovení hypotéz, které chci následně potvrdit dotazníkovému šetření. Dotazníkové šetření …viacAbstract:
In my bachelor's thesis I deal with marketing tools that are aimed at children and youth. Specifically, I focused on advertising on social networks. In the theoretical part I characterize marketing communication, social marketing and I also focused on the description of the child's development. In the practical part I deal with the determination of hypotheses, which I want to confirm in a questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uq9wf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev