Návrh komunikačního mixu pro Santiniho trasu – Hana Holasová
Hana Holasová
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu pro Santiniho trasu
Proposal of communication mix for Santini cycle route
Anotace:
Holasová, H. Návrh komunikačního mixu pro Santiniho cyklotrasu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.V bakalářské práci se věnuji návrhu komunikačního mixu pro Santiniho cyklotrasu. Cílem práce je zvýšit povědomí o cyklotrase za pomoci nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části práce jsou definovány pojmy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a cykloturistiky, dále …víceAbstract:
Holasová, H. Proposal of communication mix for Santini cycle route. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016.This Bachelor thesis is focused on proposal of communication mix for Santini cycle route. The aim of this thesis is to raise awareness about the cycle route using the tools of communication mix. In the theoretical part are defined concepts of service marketing, tourism and cycling, also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva