Analýza marketingové komunikace značky Milka – Jan Rážek
Jan Rážek
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace značky Milka
Analysis of marketing communication of Milka brand
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.Abstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of Milka brand. For the purposes of analysis three research methods were used: quantitative research in the form of questionnaire survey, qualitative research in the form of deep interview with Senior Brand Manager of Milka and analysis of specific marketing campaign. On the basis of these researches specific recommendations and the SWOT analysis were formed.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Markéta Kristlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev