Jan Rážek

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace značky Milka

Analysis of marketing communication of Milka brand
Anotace:
Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.
Abstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of Milka brand. For the purposes of analysis three research methods were used: quantitative research in the form of questionnaire survey, qualitative research in the form of deep interview with Senior Brand Manager of Milka and analysis of specific marketing campaign. On the basis of these researches specific recommendations and the SWOT analysis were formed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Markéta Kristlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49946