Matúš Slavkovský

Bachelor's thesis

Internetový marketing a jeho využitie na sociálnych sieťach

Internetový marketing a jeho využitie na sociálnych sietiach
Anotácia:
Cílem této práce je zaměřit se na využívaní internetového marketingu na sociálních sítích a na základě dotazníku zjistit, jestli je internetová reklama na těchto sociálních sítích dostatečně vnímána a jaká je návštěvnost těchto sítí. Práce je rozdělena do tří částí. V první se věnuji marketingovému mixu na internetu a internetové reklamě. Druhá část se zabývá vybranými sociálními sítěmi. Třetí část …viac
Abstract:
The main objective of this thesis is to focus on the exploitation of Internet marketing on the social web and to find out, on the basis of a questionnaire, if there is enough attention paid to the commercials on this social web and what the attendance is. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with the marketing mix and internet commercial. The second part focuses on social …viac
Abstract:
Cieľom tejto práce je zamerať sa na využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach a na základe dotazníka zistiť, či je internetová reklama na týchto sociálnych sieťach dostatočne vnímaná a aká je návštevnosť týchto sietí. Práca je rozdelená do troch častí. V prvej sa venujem marketingovému mixu na internete a internetovej reklame. Druhá časť sa zaoberá vybranými sociálnymi sieťami. Tretia …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedúci: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15520

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod