Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie – Bc. Jan Půst
Bc. Jan Půst
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project (Analytic) Study
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výrobou a dramaturgií audiovizuálního díla a jeho využitím v marketingovém komunikačním mixu a jeho využití v oblasti digitálního marketingu, celkové propagace VŠFS a to po stránce teoretické ale také praktické. Cílem odborné části této práce bylo popsat kritéria marketingového mixu a části digitálního marketingu, které budou využity pro návrh projektu. V praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis is about dramaturgy of audiovisual spot and your implementatiton in marketing communication mix and use of audiovisual spot in area of digital marketing, whole marketing promotion of VŠFS in theory and in practice. The goal of theoretical part is to establish criteria of marketing mix and parts of digital marketing that will be used for project proposal. In practical part is the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fqx9w/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Optimalizace elektronického obchodu
Jana Pačesová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment