Marek KULKOVSKÝ

Bakalářská práce

Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem

Social Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companies
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na problematiku komunitních webů a jejich význam pro marketingovou komunikaci firmy. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky marketingu a marketingové komunikace na internetu. Představuje jednotlivé sociální sítě a jejich implementaci. Je zaměřena převážně na nové trendy v oblasti inbound marketingu. Obsahuje řadu statistik a praktických příkladů. Praktická část …více
Abstract:
The thesis focuses on the issue of community websites and its importance for marketing communication of a company. The theoretical part introduces the problems of general marketing communication on the internet. Particular social websites are presented with their implementation. It is orientated mainly on new strategies of the field of inbound marketing. It includes numerous statistical data and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KULKOVSKÝ, Marek. Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/