Analýza marketingové komunikace přední advokátní kanceláře – Nikola Martinková
Nikola Martinková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace přední advokátní kanceláře
Analysis of marketing communication of a leading law firm
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace právnické firmy, konkrétně advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS. Jejím cílem je zmapování marketingové komunikace advokátní kanceláře, její zhodnocení a návrh zefektivnění do budoucna. V práci je popsáno jaké konkrétní nástroje marketingové komunikace firma využívá a jak takto nastavená komunikace pomáhá k dosahování cílů firmy. Práci lze …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the law firm HAVEL & PARTNERS. Its aim is to map the marketing communication of the law firm, its evaluation and a suggestion for its improvement. The thesis describes specific tools the company uses for outward communication and also how it helps to achieve the company's goals. The bachelor thesis is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Veronika Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev