Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace – Veronika Nováková
Veronika Nováková
Bachelor's thesis
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Sports sponsorship as a marketing communication tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sponzorství společnosti Česká spořitelna, a.s. ve sportovním prostředí. Zaměřuje se na konkrétní sponzorské aktivity, jejich analýzu, komparaci a vyvození předností a nedostatků jednotlivých sponzorských činností na poli sportu. Cílem bylo zhodnotit její konkrétní sponzorské aktivity a na základě toho navrhnout doporučení vedoucí ke zefektivnění sponzoringu …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of sponsorship of Česká spořitelna, a. s. in a sports environment. It focuses on specific sponsorship activities, their analysis, comparations and the identification of their strengths and weaknesses. The aim was to evaluate defined sponsorship activities of the bank and based on that, to propose recommendations leading to improvements in the sports sponsorship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82768
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev