Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace – Veronika Nováková
Veronika Nováková
Bakalářská práce
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Sports sponsorship as a marketing communication tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sponzorství společnosti Česká spořitelna, a.s. ve sportovním prostředí. Zaměřuje se na konkrétní sponzorské aktivity, jejich analýzu, komparaci a vyvození předností a nedostatků jednotlivých sponzorských činností na poli sportu. Cílem bylo zhodnotit její konkrétní sponzorské aktivity a na základě toho navrhnout doporučení vedoucí ke zefektivnění sponzoringu …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of sponsorship of Česká spořitelna, a. s. in a sports environment. It focuses on specific sponsorship activities, their analysis, comparations and the identification of their strengths and weaknesses. The aim was to evaluate defined sponsorship activities of the bank and based on that, to propose recommendations leading to improvements in the sports sponsorship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev