Veronika Nováková

Bakalářská práce

Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace

Sports sponsorship as a marketing communication tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sponzorství společnosti Česká spořitelna, a.s. ve sportovním prostředí. Zaměřuje se na konkrétní sponzorské aktivity, jejich analýzu, komparaci a vyvození předností a nedostatků jednotlivých sponzorských činností na poli sportu. Cílem bylo zhodnotit její konkrétní sponzorské aktivity a na základě toho navrhnout doporučení vedoucí ke zefektivnění sponzoringu …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of sponsorship of Česká spořitelna, a. s. in a sports environment. It focuses on specific sponsorship activities, their analysis, comparations and the identification of their strengths and weaknesses. The aim was to evaluate defined sponsorship activities of the bank and based on that, to propose recommendations leading to improvements in the sports sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82768