Bc. Petra Jelínková

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores

Customer satisfaction with marketing mix tools at Tesco Stores
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve společnosti Tesco Stores a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude představena společnost, její uplatňovaný marketingový mix a osloveni zákazníci společnosti pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bude …more
Abstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction in Tesco Stores and to propose measures to increase this satisfaction. The theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In the practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survey. The outcome of the work will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné