Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores – Bc. Petra Jelínková
Bc. Petra Jelínková
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Customer satisfaction with marketing mix tools at Tesco Stores
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve společnosti Tesco Stores a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude představena společnost, její uplatňovaný marketingový mix a osloveni zákazníci společnosti pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bude …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction in Tesco Stores and to propose measures to increase this satisfaction. The theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In the practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survey. The outcome of the work will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/agmc5/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Petra. \textit{Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kwexqq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Primární a sekundární sukcese rostlinných společenstev na Mostecku
Zlata Jarkovská -
Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí
Marie Vítová Dušková -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
Tereza Čeladníková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková