An Investigation into the Key Drivers which Affect Brand Loyalty in Relation to NEXT, Plc. – Darina Volná
Darina Volná
Bachelor's thesis
An Investigation into the Key Drivers which Affect Brand Loyalty in Relation to NEXT, Plc.
An Investigation into the Key Drivers which Affect Brand Loyalty in Relation to NEXT, Plc.
Anotácia:
Tato bakalářská práce přináší výsledky z analýzy klíčových faktorů ovlivňujících věrnost značce zákazníků Next Plc. Na základě teoretické části šest hlavních faktorů, které se mohou podílet na ovlivnění zda koupit či nekoupit daný produkt, bylo vybráno k ohodnocení jmenovitě kvalita a cena produktu, zákaznický servis, další služby, image a reputace značky. Faktorem, který nejvíce ovlivňuje rozhodovací …viacAbstract:
The paper presents findings from an investigation into the key drivers affecting brand loyalty at customers of Next Plc. On the basis of literature research six main factors such as product quality, product price, customer service, additional service, brand reputation and brand image were provided to customers to evaluate. The most affecting factor when making a purchase was analysed product quality …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLNÁ, Darina. \textit{An Investigation into the Key Drivers which Affect Brand Loyalty in Relation to NEXT, Plc.}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/kx783g/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků
Veronika Jirková