Lukáš HORKÝ

Diplomová práce

Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole

Measuring the level of digital literacy of primary school pupils
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením afektivní složky digitální gramotnosti. Cílem bylo navrhnout a ověřit nástroj k měření úrovně afektivní složky digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Navržený nástroj pro měření afektivní složky digitální gramotnosti vychází z rámce DigComp 2.1. Teoretická část se zaměřuje na novou kompetenci ukotvenou v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání …více
Abstract:
This master thesis deals with measuring of the affective component of digital literacy. The goal was to design and verify a tool to measure the level of affective component of digital literacy among primary school students. The tool for measuring the affective component of digital literacy is based on the DigComp 2.1 framework. The theoretical part focuses on a new competency anchored in the Framework …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORKÝ, Lukáš. Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Informační a komunikační technologie - Technická výchova