Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole – Lukáš HORKÝ
Lukáš HORKÝ
Diplomová práce
Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole
Measuring the level of digital literacy of primary school pupils
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením afektivní složky digitální gramotnosti. Cílem bylo navrhnout a ověřit nástroj k měření úrovně afektivní složky digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Navržený nástroj pro měření afektivní složky digitální gramotnosti vychází z rámce DigComp 2.1. Teoretická část se zaměřuje na novou kompetenci ukotvenou v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání …víceAbstract:
This master thesis deals with measuring of the affective component of digital literacy. The goal was to design and verify a tool to measure the level of affective component of digital literacy among primary school students. The tool for measuring the affective component of digital literacy is based on the DigComp 2.1 framework. The theoretical part focuses on a new competency anchored in the Framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÝ, Lukáš. Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Informační a komunikační technologie - Technická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková