Bc. Hana Lukášová
Bachelor's thesis
Klima třídy při hodinách matematiky
Classroom climate in mathematics classes
Abstract:
Bakalářská práce „Klima třídy při hodinách matematiky“pojednává o klimatu třídy v tomto předmětu, poskytuje informace o třídě,spolutvůrcích a složkách klimatu. Dále se zabývá metodami a významem zkoumání, využitím poznatků, způsoby ovlivňování a aspekty pozitivního klimatu. V závěru teoretické části popisuje matematiku vespojení s klimatem ve třídě a její oblíbeností. Praktická část je zaměřena na …moreAbstract:
The Bachelor thesis “Classroom climate on mathematics classes” deals with the classroom climate on this class, provides theinformation about the class, participants, and the components of climate. The Bachelor thesis deals also with methods and the meaning of the research, using of knowledge, the way of influence, and aspects of the positive climate. In the end of the heoretical part the Bachelor thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c13ik/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Reader: Mgr. Radek Pospíšil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Vybraná traumata žáků 2. stupně ZŠ v kontextu třídního klimatu
Olga Trumpfheller -
Problematika šikany na 2. stupni ZŠ z pohledu žáků a pedagogických pracovníků
Romana Ronovská -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Integrating ICC into an upper-secondary EFL course
Kristýna Dymáčková -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová