Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti – Mgr. Nikola Rybová
Mgr. Nikola Rybová
Master's thesis
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
The use of methods of drama education in teaching History at primary school: education program Youth of the Father of the Country
Anotácia:
Cílem diplomové práce je osvojit si didaktické zákonitosti výuky vlastivědy a s využitím metod dramatické výchovy je aplikovat v praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na vlastivědu, její místo v RVP ZV, a na historické vědomí žáka. Dále se práce věnuje dramatické výchově, jejím principům a metodám, které jsou využity ve výukovém programu. Součástí …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to acquire the didactic principles of teaching History and apply them in practice with the utilization of the drama education methods. This paper is divided into theoretical and practical part. Theoretical section is focused on History and its place in Educational Framework for Elementary Schools and also on the historical knowledge of pupils. Furthermore, the paper …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pegxm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková