Strategická analýza společnosti Zeelandia, spol. s.r.o. – Bc. Miroslava Černá
Bc. Miroslava Černá
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Zeelandia, spol. s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Zeelandia, spol. s r.o. Pomocí analýz je zhodnoceno vnitřní a vnější prostředí podniku. Z toho pak vycházejí navržená opatření ke změně současné strategie. K analyzování vnějšího prostředí podniku jsou využity STEP analýza, analýza konkurentů se znázorněním pomocí strategické mapy a Porterův model pěti sil. Vnitřní prostředí podniku je zhodnoceno …víceAbstract:
This thesis deals with the strategic analysis of the company Zeelandia, spol. s r.o. Through the analysis to evaluate the internal and external business environment. This is then based on the proposed measures to change the current strategy. To analyze the external environment of a company are used STEP analysis, competitors illustrating them with strategic maps and Porter's five forces model. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/j8pdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Doudová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova