Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace – Žaneta CVERNOVÁ
Žaneta CVERNOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
The Usage of PR Tools within The Framework of The Organization´s Communication Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využívání nástrojů PR v rámci komuni-kační strategie vybrané organizace. Teoretická část definuje pojmy komunikační strategie, PR neziskových organizací, cíle, cílové skupiny, druhy a nástroje PR využívané nezisko-vými organizacemi, media relations a metody evaluace efektivity PR. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v I. části …víceAbstract:
This bachelor thesis focused on the topic of the usage of PR tools within an organi-zation´s communication strategy. The theoretical part defines terms like communication strategy, PR of non-profit organizations, PR aims, target groups, types of PR and PR tools used by non-profit organizations, media relations and methods of evaluation of effective-ness of PR. The practical part results from theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CVERNOVÁ, Žaneta. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční management neziskové společnosti Nadace Terezy Maxové
Eliška Černá -
Funkce a financování neziskové organizace Nadace Terezy Maxové dětem
Markéta Macurová -
Projekt neziskové organizace Nadace Terezy Maxové Teribear
Anna Stoklasová -
Zhodnocení finančních zdrojů a grantového řízení Nadace Terezy Maxové dětem v letech 2006–2009
Martina Prochazkova -
Odlišnosti financování a účtování nadací v konkrétních podmínkách Nadace Terezy Maxové
Petra Vítová -
Projektová strategie Nadace Terezy Maxové
Pavlína SOMMEROVÁ -
Nadace a nadační fondy pro pomoc dětem v zařízeních náhradní a ústavní výchovy v kontextu neziskového sektoru České republiky a Ruské federace
Kristýna ZAVADILOVÁ -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková