Bc. Tomáš Ulrich
Master's thesis
Specifika marketingu v herním průmyslu
Specifics of marketing in the gaming industry
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit základní pilíře a přiblížit specifika marketingu, na kterých je postaven herní průmysl. Pro pochopení celkového kontextu je popsána v teoretické části historie videoher, společně s jednotlivými herními žánry, platformami a jsou rovněž uvedeny nejnovější trendy, které v současné době rezonují herním světem. Dále jsou představeny obchodními modely a formy distribuce …moreAbstract:
The aim of the thesis is to introduce the basic pillars and approach the specifics of marketing, on which the gaming industry is built. To understand the overall context, the history of video games is described in the theoretical part, along with individual game genres, platforms and also the latest trends that are currently resonating in the gaming world. Furthermore, business models and distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Josef Vojta
- Reader: Michal Kajfosz, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights