Specifika marketingu v herním průmyslu – Bc. Tomáš Ulrich
Bc. Tomáš Ulrich
Master's thesis
Specifika marketingu v herním průmyslu
Specifics of marketing in the gaming industry
Anotácia:
Cílem diplomové práce je představit základní pilíře a přiblížit specifika marketingu, na kterých je postaven herní průmysl. Pro pochopení celkového kontextu je popsána v teoretické části historie videoher, společně s jednotlivými herními žánry, platformami a jsou rovněž uvedeny nejnovější trendy, které v současné době rezonují herním světem. Dále jsou představeny obchodními modely a formy distribuce …viacAbstract:
The aim of the thesis is to introduce the basic pillars and approach the specifics of marketing, on which the gaming industry is built. To understand the overall context, the history of video games is described in the theoretical part, along with individual game genres, platforms and also the latest trends that are currently resonating in the gaming world. Furthermore, business models and distribution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva