Nikita Shevchenko

Bakalářská práce

Vliv imagu cestovní kanceláře v rámci nákupního rozhodovacího procesu

Influence of the travel agency's image within purchasing decision-making process
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší nákupní rozhodovací proces zákazníka a faktory, které ho při nákupu zájezdů ovlivňují. Teoretická část popisuje cestovní ruch a jeho historii, sdružující organizace, image a jeho funkce a rozhodovací proces. Cílem práce je zhodnocení image cestovní kanceláře a prozkoumání faktorů ovlivňu-jících nákup. Splněním cíle se zabývá praktická část zaměřená na měření …více
Abstract:
This bachelor thesis discusses the customer's purchasing decision process and the factors that influence it when purchasing tours. The theoretical part describes the tourism industry and its history, the associated organisations, image and its functions and the decision-making process. The aim of the thesis is to evaluate the image of the travel agency and to explore the factors influencing the purchase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
  • Oponent: Jana Pavelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta