Analýza konkurenčního postavení vybrané firmy – Kateřina ŠUSTROVÁ
Kateřina ŠUSTROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního postavení vybrané firmy
Analysis of the competitive position of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Strom Praha a.s. a přináší návrhy, jak zvýšit prodej servisních služeb, zahradní techniky a zvýšení povědomí o půjčování demo strojů zákazníkovi. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o konkurenci, konkurenceschopnosti a nástrojích, které jsou využívány pro analýzu konkurence. Praktická část se zabývá …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the competitive position of the company Strom Praha a.s. and provides suggestions on how to increase sales service, garden equipment and raising awareness about lending demo machines to the customer. The work is divided into two parts. The introductory part provides a theoretical knowledge of competition, competitiveness and tools that are used for competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUSTROVÁ, Kateřina. Analýza konkurenčního postavení vybrané firmy. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
Alžběta Kenšová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Adriana Ryjáčková -
Konkurenční postavení společnosti JFD na českém trhu
Filip Szkandera -
Návrh online marketingové strategie pro značku franco bene se zaměřením na SEO
Nicole Váchová -
Návrh marketingové strategie společnosti J.P. Plast s.r.o.
Ondřej Holeček -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková