Bc. Zuzana KUPCOVÁ

Bakalářská práce

Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy

Failure risks of pupils with specific difficulties in speech development when obtaining reading and writing skills in the first year of primary school.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice specificky narušené komunikační schopnosti u dětí nastupujících do 1. ročníku k základnímu vzdělávání. Cílem bakalářské práce je potvrzení předpokladů o vztahu mezi specificky narušeným vývojem řeči, potížemi při získávání dovedností v oblasti čtení a psaní a projevy deficitů, které mohou později signalizovat SPU.
Abstract:
This thesis outlines specifically disturbed development of speech by preschool age children. Its goal is to cofirm a hypothesis about a relation between the specifically disturbed development of speech, reading and writing skills development and the deficit manifestation that could later denote specific learning difficulties.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUPCOVÁ, Zuzana. Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta