Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy – Bc. Zuzana KUPCOVÁ
Bc. Zuzana KUPCOVÁ
Bakalářská práce
Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy
Failure risks of pupils with specific difficulties in speech development when obtaining reading and writing skills in the first year of primary school.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice specificky narušené komunikační schopnosti u dětí nastupujících do 1. ročníku k základnímu vzdělávání. Cílem bakalářské práce je potvrzení předpokladů o vztahu mezi specificky narušeným vývojem řeči, potížemi při získávání dovedností v oblasti čtení a psaní a projevy deficitů, které mohou později signalizovat SPU.Abstract:
This thesis outlines specifically disturbed development of speech by preschool age children. Its goal is to cofirm a hypothesis about a relation between the specifically disturbed development of speech, reading and writing skills development and the deficit manifestation that could later denote specific learning difficulties.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPCOVÁ, Zuzana. \textit{Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/l8iteb/.
Jak správně citovat práci
KUPCOVÁ, Zuzana. Rizika selhávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči při získávání dovedností čtení a psaní v 1. ročníku základní školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová