Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o. – Bc. Barbora Korbelová
Bc. Barbora Korbelová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Marketing communication of dm drogerie markt s.r.o.
Anotace:
V současné době, kdy digitální kanály a sociální média nabízí rozsáhlé možnosti pro značky komunikovat se svými zákazníky, je cílem práce návrh na vylepšení marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt. Prostřednictvím online dotazníku s 22 otázkami byl realizován průzkum zaměřený na faktory, které ovlivňují nákup zákazníků, specificky na vliv aplikace Moje dm a Facebookové skupiny Milujeme …víceAbstract:
Nowadays, when digital channels and social media offer extensive opportunities for brands to communicate with their customers, the aim of this thesis is suggest ways to improve the marketing communication of dm drogerie markt. Through a 22-question online questionnaire, a survey was carried out to investigate the factors that influence customers' purchasing behaviour, specifically the influence of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva