Online marketingová komunikace poskytovatelů internetu v České republice – Adéla Jeglíková
Adéla Jeglíková
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace poskytovatelů internetu v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných poskytovatelů internetu v České republice a navrhnout opatření pro její zkvalitnění. Výzkum kombinuje obsahovou analýzu webových stránek, sociálních sítí a placených reklam se sběrem dat prostřednictvím dotazníkového šetření. Pro statistickou analýzu dat byla využita analýza rozptylu (ANOVA). Výsledky ukázaly …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the online marketing communication of selected internet providers in the Czech Republic and to propose measures for its improvement. The research combines content analysis of websites, social networks and paid advertisements with data collection through a questionnaire survey. Analysis of variance (ANOVA) was used for statistical data analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wkf9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: M.A. Aneta Beranová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEGLÍKOVÁ, Adéla. \textit{Online marketingová komunikace poskytovatelů internetu v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/lb1mez/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Katarína Juríčková -
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Pavlína Rýparová