Adéla Jeglíková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace poskytovatelů internetu v České republice

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných poskytovatelů internetu v České republice a navrhnout opatření pro její zkvalitnění. Výzkum kombinuje obsahovou analýzu webových stránek, sociálních sítí a placených reklam se sběrem dat prostřednictvím dotazníkového šetření. Pro statistickou analýzu dat byla využita analýza rozptylu (ANOVA). Výsledky ukázaly …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the online marketing communication of selected internet providers in the Czech Republic and to propose measures for its improvement. The research combines content analysis of websites, social networks and paid advertisements with data collection through a questionnaire survey. Analysis of variance (ANOVA) was used for statistical data analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: M.A. Aneta Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích